Tuesday, December 16, 2008

J-SON - Bonjour + Pretty Boy + Lookie Lookie

OK. Prima piesa s-a transformat de fapt in 3. Un inceput destul de interesant. Ieri, cand ma uitam peste ceva site-uri am dat de un artist (J-Son) de care nu mai auzisem. Am zis sa dau sa vad si piesa (era vorba de Pretty Boy). Suna interesant, asa ca am bagat-o la favorites in YouTube. Chiar ma gandeam sa incep cu ea blog-ul. Azi urma sa fac ceva research legat de artist, si surpriza, mai dau de 2 piese. N-aveam cum sa aleg ca imi placeau toate 3, asa ca le-am pus pe toate.



Baiatu asta de 21 de ani a crescut in Brazilia. Si daca viata acolo inca mai ii ca in filmul City Of God (Cidade de Deus), atunci tot respectul. Se pare ca acuma sta in Suedia si e semnat la labelul "Same Blood Entertainment". Imi place ca incepe sa miste si Europa cu niste chestii destul de interesante. Imi place varietate si calitate in muzica unui artist, si J-Son le are pe amandoua. Albumul "Never Half Stepping" e pe vine, si is chiar curios. Are un mixtape la activ The Swedish Mixtape Cartel and Same Blood Ent Presents: The Smoke Mixtape Mixed by DJ Crona (click aici pentru download) care se poate download-ui gratis de pe site-ul Same Blood Entertainment.

Mai multe detalii pe MySpace: www.myspace.com/jsonsb

UPDATE LA POST (17-Dec-2008): Am avut cateva persoane care mi-au cerut piesa "Lookie Lookie". Intr-un final am gasit-o si eu pe RapidShare. Click aici pentru download.

J-SON - Lookie Lookie


J-SON - Pretty Boy


J-SON feat. LAZEE, ELJI - Bonjour

2 comments:

  1. ce bine ii Lookie Loikie.... nam asc ,inca, alealalte ca ii pe repet asta :P

    ReplyDelete
  2. ce fain am scris commentu de mai sus.... bomboane , curcubeu si ponei in el hahahah

    ReplyDelete