Tuesday, December 16, 2008

Care e ideea?

Ideea de baza pe blog va fi sa postez clipuri sau piese care mi se par interesante, si care le ascult. Trec prin destul de multa muzica si m-am gandit ca ar fi okei sa mai si share-ui din ea. Cu putin noroc ce ascult eu azi, o sa "ascultam" mai multi. De aici si numele (Ce Ascultam Azi?).

Pentru cine ma cunoaste cam stie ce muzica o sa fie. Pentru cine nu, sa se pregateasca de o selectie de hip hop, rnb, reggae, dancehall si mult discutatul electro hip hop. Pe langa asta poate o sa mai scap din cand in cand si niste chestii un pic mai diferite. In general cam ce imi place, ceea ce inseamana ca nu o sa fie nimic legat de manele pe blog.

O sa mai apara si informatii despre filme sau dvd-uri si link-uri catre diverse site-uri de unde se poate lua muzica mai noua sau mai veche, in general blog-uri, fiindca asta este miscarea in momentul actual. Cine ii interesat va trebui numa sa aibe rabdare sa caute printre site-uri si sa gaseasca ceea ce il reprezinta pe el cel mai mult. In principiu vointa sa ai, si gasesti cam tot ce vrei. Eu o sa incerc sa fac un pic mai usoara treaba si pentru cei care au mai putina vointa.

Daca stii ceva interesant ce crezi ca ar trebui sa stie mai multa lume, imi lasi un mesaj si vedem ce putem face.

tha-vi.

No comments:

Post a Comment